Thursday, February 22, 2007

Deens Design 2

Er staat een nieuw boek op mijn verlangslijstje. Naast Tricia Guild's Flamboyant wil ik nu een Deens boek van Dorrit Emquist. Helaas nog niet uitgegeven in het Nederlands. Ze heeft al meerdere boeken op haar naam en het liefst zou ik ze allemaal willen hebben. Ik kan je zeggen dat het niet goed is voor je portemonnee om op een interieur forum te vertoeven en daar allerlei ideetjes op te doen voor je interieur.

Vooral als je net als ik erg hebberig bent en nog niet woont in het ideale interieur. Tuurlijk, ik weet ook wel met mijn verstand, dat zoiets dergelijks niet bestaat. En dat er in de loop van de tijd altijd weer nieuwe dingen bij komen, nieuwe dingen worden gemaakt en uitgevonden die we óók weer graag willen hebben in ons huisje.

Maar momenteel staat er zoveel van mijn man en zo weinig van mij dat het enorm kriebelt! Als ik het geld had waren er nu al drie verbouwingen geweest, een compleet nieuw servies, nieuwe kasten, bank en keuken. En een lekkere plek voor mij alleen. Dat mis ik nog het meest maar daar zal ik nog wel het allerlangst op moeten wachten.

Dorrit Elmquist gaat mijn honger vast nog niet stillen.

No comments: