Thursday, October 26, 2006

IJsmachine

Voor mijn verjaardag had ik een ijsmachine gevraagd aan mijn man en gekregen ook. Alhoewel hij dacht dat ik het toch niet zou gaan gebruiken riep ik dat ik ieder weekend nu ijs zou maken. Misschien is dat wat te idealistisch maar laten we het proberen dacht ik.

Toch kwam het er maar niet van tot vorig weekend, toen moest ik het van mezelf gaan maken. Alle ingrediënten waren in huis gehaald, nog één keer goed gekeken en ik kwam erachter dat ik in plaats van vanille aroma, amandel had. Dus weer een weekend ging voorbij dat de ijsmachine ongebruikt in de vriezer klaarstond.

Maandag was ik het zat, ik had toch alle ingrediënten al en heb vanille aroma gehaald. Alle ingrediënten in gemixt volgens het boekje en 's avonds na het avond eten hadden wij eigen gemaakte vanille ijs op tafel. Echt een aanrader ook zo'n ijsmachine! Het ijs smaakte overheerlijke.

Dit weekend gaan we chocolade ijs maken, kijken of dat net zo makkelijk gaat.

No comments: