Friday, October 13, 2006

Mijn Eerste Taart

Er staan in dit huis een heel redelijk aantal kookboeken van mijn man, maar allen herbergde niets van mijn geding. Ik wou mijn eigen kookboek. En mijn eerst gekochte kookboek werd 'Man in de keuken' van de Australische kok Bill Granger. Er staan simpele maar overheerlijke gerechten in. Iedereen kan leren koken, gewoon goed lezen is mijn ervaring.

Verrukkelijk was de witte chocolade taart, die ik maakte voor mijn man's verjaardag en het was zo klaar gemaakt, alleen de koelkast moest nog zijn werk doen. De honing-sojakip is even makkelijk te bereiden en ik vind het een heerlijk gerecht om te maken als er vrienden komen eten. We zitten dan lekker aan de eettafel terwijl de kip in de oven aan het braden is. Af en toe omdraaien en marinade erover gieten en binnen 45 minuten heb je een heerlijk gerecht op tafel.
Photobucket - Video and Image Hosting

No comments: